Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Administratief medewerker ( 20 uur ) Internationaal bedrijf

Doel van de functie administratief medewerker:
Ondersteuning bij diverse administratieve werkzaamheden.

Taken van een administratief medewerker:

-       Begeleiden / verwerken van directe handel

-       Mail contact met de klanten

-       Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden

-       Controleren van formulieren

-       Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan

-       Opstellen van rapportages

-       Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie

-       Archiveren

-       Controleren en corrigeren van (sub)administraties

-       Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen

-       Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken

-       Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan

-       Ervaring met minimaal het MS office pakket

-       Beheer van informatie

Verantwoordelijkheden:

-          Draagt zorg voor een deskundige en betrouwbare uitvoering van de opgedragen werkzaamheden en een klantgerichte communicatie daarover naar Teamleden en opdrachtgevers/Partners.

-          Is verantwoordelijk voor tijdige uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden en de periodieke rapportage alsmede, strikte navolging van alle voorschriften.

-          Draagt zorg voor een correcte naleving van de gezamenlijk opgestelde richtlijnen t.a.v. onze dienstverlening.

-          Handhaaft een efficiënte kantoororganisatie en in het algemeen de orde en netheid op kantoor

Vaardigheden:

-       Rapporteren

-       Administratief schrijven

-       Microsoft Office

-       Processen managen

-       Organiseren

-       Informatie analyseren

-       Professionaliteit

-       Oplossingsgericht,

-       Schriftelijke communicatie

Eigenschappen:

Representatief, zelfstandig, flexibel, planmatig, assertief, teamplayer, service gericht.

 

CAO:

-          Opvolging van Groothandel in Bloemen en Planten

 

Werkdagen:

Maandag                    15:00 uur tot 19:00 uur

Dinsdag                       15:00 uur tot 19:00 uur

Donderdag                  15:00 uur tot 19:00 uur

Vrijdag                        09:00 uur tot 16:00 uur

 

Salarisindicatie:

Rekening houdend met de opvolging van de Groothandel in Bloemen en Planten CAO bieden wij een Bruto maandsalaris ( op basis van 20 uur ) aan van € 1.348,24. Dit is incl. 8% vakantiegeld.

 

Contractbasis:

Dit voorstel is gebaseerd op basis van:

-           1-jaar contract

-          Opzegtermijn van 1 maand.

Solliciteer nu !!!

 

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren